About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Saturday, December 3, 2011

jogging

        Assalamualaikum..
Mr.Google
pada pgi yng indah ini..aku telah dikejutkn oleh sesorang makhluk yang telah mengajak aku g jogging....na tarok gmbat.tapi memndangkan internet mcm semut..so malas sebab aku mls na menguji kesabaran aku...well u know me..sampai je kat tasik y..tros tercenggang sebab 'apehal ramai gler jogging' padahal aku sampai sme da pkl 8 suku kott....cheh yekyo'o na ikot dyorg joging tapi aku,adik aku ngn cousin aku hanya mampu berjalan 2 pusingan shaja..selebihnya kitorang byk menghabiskan mase dudk dekat pondok..joging la jugk daripada takkan..kalau aku tau bek aku tak payah ikot diorg jogging..buat pnt aku ngn ganggu ketenteraman aku mase na tido je..
   then mase otw na blik tuu slalunya dyorang akan g sarapan jap tapi hari ni tak pulak..pnyer la aku tunggu na g makan..tetibe tup tup..teros balik je..then bila smpai je rumah..aku teros kemas rumah sebb ada motif tuu sebenarnye..sebabnye lepas kemas rumah je aku na sambung tido..lepas da siap kemas rumah..aku pon menuju ke port tido aku..bkn kat atas katil tapi kat sofa..then mse aku na trlelap je..pakcik aku start membebel sebb dy kata aku macam tak sapu..haiya=.=
  aku mmg ngntok tahap cipan lakan mse tu..last last pakcik aku yang sapu dan aku tido dari pukul 9 lebih smpai kol 1.40..then skarang aku tgh on9 faceboook....



p/s:janganla jadi seperti saya ini yer kawan kawan

No comments:

Post a Comment