About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Friday, December 2, 2011

just a little gegirl yang kiut miut...hehe

                        Assalamualaikum........
sebelah kiri tuu adelah aku yerr..


pada pukul 1:38 a.m ni aku buat entri yang kedua..kenapa??sebbab tetibe teringin na buat pulakkk..aku adalah seorang gadis yang tidak sempurna malahan aku seorang gadis yang lemah...cheh ayat..meruntun jiwa plus sanubari gitu,,
aku baru mnjadi seorang blogger yang tidak hot..almaklumlah..aku baru je beginner dalam dunia berbloging ni..aku seorang yang agk pendiam..aku tak peramah lgsung ponn...mak aku pon ckp aku mcm tu,,aku ni suke berangan,,berangan pasal ape..berangan na kawin dengn artis2 korea yang macam ni..
Donghae

T.O.P
taecyeon
lee hong ki
yonghwa



dan sumua lelaki korea yng cute2 aku na kawin ngan diorang..dan sekarang aku berangan yang Greyson Chance husband aku =.=
walaupun dy lagi muda..tapi dy sangat kiut
he's already be my husband....
aku juga teringan na jadi Barbie

sebab aku suke nengok movie dy..tuu aku teringn na jdi dy sebab dy comell,cantik,cute,muit
yang pnting klu setiap kali ngk movie dy je..msti dy dapat pakwe hensem...tuu point sebenornye..hehe
aku pon slau suke sgt bab2 menyanyi..lagi2 nyanyi kat dapor n especially kalau tengah mndi...kan da kantoi..selalu kene tegor jugk nyanyi kat dapor..org tua tua ckp kalau nyanyi kat dapor nnti kawin dengn laki tua..btol ke...tapi almaklumlah da biase sgt nyanyi kt dapur..na buat cm mne,,,hobi la katakan...
habit aku lagi 1 kalau time aku bosn..aku akn misscall semua org yang ad kt dlm phone number aku...hehehe..tu memang ttabiat buruk yng tak boleh na ditapis lagi...

p/s:aku tak ble na bebel lame2..t bapak aku masok bilik dy mrah sebb aku on9 je memnjang ..
    : selamat pagi la kawan2 sume..esk aku membebel lagi...

No comments:

Post a Comment