About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Sunday, December 4, 2011

shopping!

                     Assalamualaikum....

hari ni aku pegi shhopping lagi..camne aku leh g shoppping??(soalan sengal)..lepas aku g kerja kawin/kenduri kawin or wtever yang korang panggil la kann..then pastu aku kecek(ajak) daddy aku pergi shopping..dady u...Kelas Kau Myra..then mase tuu pon mood ayah oaku na gi shopping so dy bwk la aku n family aku g summit je..bukan mall dan S.O..

belas kasihan dari Google
kalau da shoping mstila beli barang kann..aku beli handbag je..cukopla aku mengampu mak aku kan..nanti2 aku mintak bende laen pulak....

_____________________________________________________


btw semalam pon aku g Summit jugak..aku ikot sepupu aku hangout dengan kengkawan dy la..aku da mcm kau kat situ..bayangkanlah..aku yang umor 16 lepak2 ngn org yang umor 20 lebih..ape taknye mcm kayu..ape yang diorang cerita pon aku tak paham..
belas ehsan dari Google tersayang
sambil kitorang makan2 tuu..sempat lagi kitorang negok bola..Chelsea vs New Castle..n sebelom tu aku nga sepupu aku order 2 set spicy chicken mcdeluxe


then lepas tu kitorang singgah S.O kejap sebb kawan2 sepupu aku na survey tiket wayang kat MBO...
then da survey2 tu kitorang pergi dataran batu pahat..sebab ada expo..

then lepas tuu kitorang pon balik la..heheh
so tu je la yang ak na cerita hari ni..annyeong..

No comments:

Post a Comment