About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Tuesday, November 15, 2011

Bercampur bauuurr..

salam k-pop dari sy kepada minah2 n laki2 yng trgiler giler dengn kekiutan artis2 korea..salam 1 ummah..1 malayasia..seng cter 1 negare la...

yahooo..yabedabeduuuuu..akhirnye kini pasti..lalalalala....ok2..udah2 la tu myra oii menyanyi,,ok..entri kali ni...opss trlebih sudahhh..entri yng pertame aku na cter tentang tjuk yng da trampampang kt belog aku la leeesss n gaysss sekalian..bhahaha..tajuk buknn maen mantopp lagi..ok2..dri tadi tak setart2..hahaha..cm ne ek ak na cakap taip..perasaan ayng aku telah alami sekian lame...*takdelalamesangatsebenarnye yang pertama iaitu kebosanan pergi ke sekolah...baru2 ni kite semua makhluk tuhan yng paling seksi sekalian mengalami musim

kemalasan untuk belajar da pergi ke sekolah
same je mcm aku...sejk 2 menjk bermenjakmenjakni..kemalasan diriku yng comel ni na pergi ke sekolah kerana....
1)confem2 da tak blaja sebb cikgu da mlas na ajr(klu fail jgn mrh kitorg pulk ckgu)
2)buku teks da lame dipulgkann *bruminggulepaspulang
3)kalau da tak blaja bek aku tido kat uma *walaupunsentiaseakukenemembebelnganmakaku
4)mood blajar da hilang sebab final exam da tamat dengan cemerlangnye gumbiranye
5)aktiviti disekolah..hanye makn,tido,bce novel *dahmacamrumahsendirilagaknye
6)kesimpulannye ape barang gi sekola dah nak akhir tahun ni...


yang kedua yang gegirl na cerciter kat korg sume ialah kegembirann mendapat duit sebanyak


seratus ringgit malaya malaysia.
mengapakah aku yang dapt??semua org dapat ok uollllsss...sebb ap?kepda uollls yng tak taw knp pelajar2 di malaysia ni dapat adlah kerana kerajaan mahu mengurgkan bebn parents korg..duit ni bukn utk berjola joli ea uollsss..ni duit untk menmpung perbelnjaan korg sekolah pada tahonn hadapannnnnn...baik kann kerajaan tahon ni...tahon ni je..taon2 laen kedekot. alamakk trleps pulkk..

then entri yng ketige iaitu kesakitannnn..sebbnye mta aku skit biler kukenyit,,,rupenye ad udg diseblik mee ad jerawt kat kelopak mata..fuyoo patot r skut semacam mata aku..cam ni gmbarannye...

sebbnye malam td aku maen bukk je contact lens..da la tagn
tak basoh
p/s:jagela kesihatan mata uolllsssss


soooo take careee......







No comments:

Post a Comment