About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Friday, November 25, 2011

yessss..now i'm freee

mood : happy
 ciittt...
assalamualaikum..


setelah berhempas pulas akhirnye aku free dari dia...
siapekah dia???>>>adelahhh
takkan wa na mention name dy pulakk kott kannn
na cter ke taknak...k fine aku cter..malas na na buat semak2 kepala aku pkir psl dy kan ....intro dy cm ni r..aku kenal ngn budak tu sudah lame...lame sgt..mse zmn kcik2 aku ak da knl sama dia..yess dulu dy bestfren aku,..now???aku tak taw na kategerikan dy sebgai ape..musuh??kawan...nth...aku mlas na pk lagi psl dy la yng penting,,,,cheh..yek2 je takna pk kann...
aku mls na mention nme dy...kang nanti dy tersedak pulkkk..susa kang idop dia..
k dulu mse skola rendah..aku tak baik sgt la dengan dia...walaupun duduk sebelh je dgn aku dlm kels..
then mase aku da skola menengah tetibe dy text aku ..rupenye dak tu la yng text..yup dri aku F1 kodd smpai skrang aku baik dgn dia..
tu pon mse dy takde makwe la dy baik ngn aku...time dy ad mkwe??muke aku pon dy taknak pandang kannn....time dy takde mkwe time tu la sebok2 cri aku la...ckit2 aku..then sejk2 dy da ad mkwe...phm2 je la kan...btw aku bukn jeles pon dgn dia...aku just skit ati plus terase je dgn ape yang dia buat kt aku,.,,
yuppppp..
skrang dy asyk bussy 24/7 dengan awek dy,,,,bukak facebook je post psl mkwe dy....pantang la kalau dy bukak facebook..
aku terase sangat dengan kaw ...tahu takkkk...
dan sampai aku block kaw untuk kali kedua...
jgn tanye kenape la aku block kaw kann....time aku msg kaw..time tu kaw bussy..!@#%$^&*
then bls pendek2..
dulu time aku rep pendek2 pandai pulak marah aku rep pendek2..
skunk kaw pulak buat cm tuu kat aku,,,
aku malas da na tego kaw lagi..sebb klu aku tego jee kaw bukan na denggar..
aku ni sape la kan kalau dibandingkan dengan makwe kesayangan kaw...kaw taw tak sekarang yang aku da mula benci kaw sgt2..n aku da malas na pikir pasal kaw lgi....Now I'm Free
yupppp..
dulu aku mmg agung2 kan kaw...
kaw baikk.....kaw ni..kaw tuu..macam2 aku ckp taw tak...skunk aku BENCI kaw..
aku terase kaw buad aku...kaw da tak hiraukan aku...
aku tak kesa kalau kaw da tak caring ngn aku..tapi time aku na sms kaw...time aku na cter prob aku..
time tu kaw rep pendek2..time tuu aku rase mcm aku da takde bestfren...n aku rase kaw bukn bestfren aku sebb aku da benci tahap gaban kat kaw taw takkk....so now hati aku da tertutup untuk aku terima kaw sebagai sahabat aku....


p/s:sory la kalau kaw terase kannnnnn.....
mood : @#$%^&

No comments:

Post a Comment