About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Tuesday, November 29, 2011

Square One

                                                                   Assalamualaikum..

ok..da lme tak buat entri..maklumla,,bussy memnjg..cheh..bussy ke...semalm aku n family aku pegi S.O atau lebih dikenali sebagai squre One Batu Pahat..aku yang beria-ria ajak family aku sebb aku na tgk movie...movie ap??ni dia...
the best movie forever
sehari sebelom pergi tu aku da chech show time dy kat MBO..then..aku na tengok petang..dalam pukul 3.00 p.m..then kiterowg sampai je S.O da pukul 2.55 p.m..mne tak nye lambat..jalan jamm giler kodd mse tuu..ape lagi aku ngn adik2 aku pnyer berlari na pegi panggung sebab tiket tak beli lagi = ="..
then bile da naik eskeleter...tup tup panggung wayang tutup...What the.....
  aku pon teros call mak aku sebb parents aku cari makan..then bler ckp ngn mak aku

me:mak wayang tutup

mak:(terkejot)t..bla bla bla...(membebel)

me:asal wayang bole tutup pulakk...penat je berlari naik atas..

mak:bukan hari ni awal muharam ke

me:yeke??bukan semalam ea...

mak:kaw pegi la bwk budak2 tu makan dulu..mak na gi makan ni..nanti mak datg sane..

me:ok

then akhirnye dengan muka yang pasrah dan kecewa..aku pegi la menapak kat McD..sebb kedai2 makan kt S.O penoh dengan org..maklumla..awal muharam..
makanan yang aku order
gf sepupu aku...aku suroh makan pon takna..haiya
yaya
adik bongsu aku yang baru smpai 

couple...
ber-excersice muju ke S.O setelah pent makan


my mom nd my little sister
bru je sampai S.O
kenakalan adik aku
yaya

the couples

kedai aksesori handphone
sdsdsdsd

the couple again

and again

chocalate
yummyy...
p/s : Selamat Menyambut Maal Hijrah ye kawan-kawan..









No comments:

Post a Comment