About Me

My photo
♥nur amira natasha ♥16 years old ♥i'm just a little girl lost in the middle i'm so scare but i don't show it..i just can figure it out..its bring me home right now..and i just don't know why,,, ♥my heart is stereo is beat for you so listen close..here my thought of every note.. ♥you were there to light my day you were there to guide me through from my days down and on i'll never stop thinking of you.

Friday, December 2, 2011

pinjam yer sekejap...

                        Assalamualaikum....

dari semalam hingga ke hari ni,,maka aku isytiharkan bahawa aku sudah menyiapkn atau mengDESIGN belog  hingga begini rupa..aku berpuas hati kerana header yang aku buat ni..walaupun tak de la selawa mane..tapi pada mata aku dy sgt cute..aku na ucap "thanks" kepda hidayah delilaz yang memberi inspirasi utk buat header belog ni...btw dy soh aku buat sendiri headernye..so aku da buktikan kt dy yang Malaysia myra boleh..
  aku ni bukanlah terer mne pon bab2 seni ni..memang hancurla lukisannye kann

                                                     
oarang lain lukis macam ni


                                                                 
aku lukis macam ni

bab melukis ni jgn la soh aku..aku memang surender awal2....

knp post title aku dgn crite aku len beno...
aku po taktau mcm mne nole tetibe melalut smpai crtite psal lukisan...
post title aku tak de la semegah mane pon..setelahampir berminggu2 akhirnye aku da tak dapat la na kongker 24/7 berukband ni..sebab ape..boss besar sudah balik dari PLKN woo..so aku hanya dpt gune berukbend ni kejap jer..ni pon kes pinjam kejp dari dy..na ckp pnjm..takdela jugk..nak ckp curi ponn..xderla jugk..da dy tengah tido..them berokband ni dy pasang kt pc dy..ape lagi aku pon senyap2 la amik....
 
thanks to Mr.Google
gambarannye takde la mcm ni skali aku curi kan....nmpk beno la nipunye...lebih kurg mcm ni la gambarannye kan....knp setiap ayat yang aku tulis ada perkataan 'kan',,haiya...bak kate pepatah akak sedare aku 'ape bole buat,taik kambing bulat bulat'
otak aku da mula jdi bengong sebab aku da tak taw na cerite ape lagi la...almaklumlah..aku hnye seorang insan lyang lemah..ape seyh malam2 bute aku ckp mcm ni plus merapu rapu ayatnye

so korang2 semua...

  • selamat maju jaya
  • selamat hari krismas =.="
  • selamat tinggal
  • selamat melancong
  • selamat berkahwin
  • selamat selamat selamat selamat selamat selamat selamat.........

No comments:

Post a Comment